امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

بازدید : مرتبه
تاريخ : 19 / 12 / 1389برچسب:,

ضبط مخفی صدا در کامپیوتر با Snooper v1.37.2 And PortableSnooper v1.37.2 نرم افزاری می باشد که شما به وسیله آن قادر به ضبط مخفی صدا از ورودی های مختلف صدا می باشد. این نرم افزار با توجه به حجم کم خود دارای کارایی های بالایی می باشد . در این نرم افزار کاربران با پیچیدگی کار مواجه نمی باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به رفع نیاز خود می باشند. همچنین در این نرم افزار می توان صدا ها را به صورت نموداری و موجی مشاهده نمود. این نرم افزار قابلیت ذخیره سازی صداهای ضبط شده را در فرمت mp3 دارا می باشد. 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 19 / 12 / 1389برچسب:,

 

مجموعه کامپوننت جاوا JIDE Software Java Components v2.11.1نبود کامپوننت های جاوا مشکلی بود که بسیاری از برنامه نویسان جاوا با آن مواجه بودند.آونگ سیستم بنا به نیاز کاربران خود یکی از بهترین مجموعه کامپوننت های جاوا را برای شما مهیا کرده است.اگه دنبال كنترل هاي حرفه اي در Java هستيد.كنترل هاي JIDE بعنوان بهترين كنترل ميتواند بيشترين نياز های شما را بر طرف كند به شرط اينكه با كنترل نويسي در Java آشنا باشید.این مجموعه دارای طراحی حرفه ای ، کدهای استاندارد ، پشتیبانی عالی و رابط گرافیکی فوق العاده ایی می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 19 / 12 / 1389برچسب:,

 

شبيه ساز آسمان با CyberSky 5.0.2با این نرم افزار می توانید آسمان را در هر کجا شبیه سازی کنید. کم حجم و بسیار جالب!نرم افزار CyberSky يكي ديگر از شبيه ساز هاي مجازي آسمان است كه امكاناتي متنوعي از جمله نمايش وضعيت ستارگان در بازه هاي زماني مختلف ( از 15000 سال قبل از میلاد تا سال 15000 میلادی) دارد. امكانات:- نمایش صورت های فلکی، به همراه بیش از 300.000 ستاره و 2200 جرم ژرف آسمان، کهکشان راه شیری، منظومه شمسی، خورشید ، ماه ، سیارات و اقمارشان، سیارک ها،ستارگان دنباله‌ دار، بارش شهابی و...- نمایش مسیر حرکت خاص ستارگان به همراه سرعت و جهت حرکت شان و .....




ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 19 / 12 / 1389برچسب:,

 

آموزش زبان چینی با Learn Chinese 2010 v5.11 and Portableآونگ سیستم به نیاز شما پاسخ می دهد.بعد از قرار دادن مجموعه رزتا و حجم بالا آن نرم افزار راسخون نرم افزار Learn Chinese 2010 v5.11 را که یک برنامه برای یاد گرفتن زبان چینی می باشد را ارائه کرده است.این نرم افزار کلمه ها را به انگلیسی ترجمه میکند و تلفظ هم میکند .اگر شما یک دانش آموز هستید یا یک مسافر هستید و قصد سفر به کشور چین را دارید.این نرم افزار را دانلود کنید.این برنامه شامل:-سوالات، تمرینات و بازی های مناسب برای یادگیری زبان چینی-خواندن متون چینی -شامل لیست بسیاری از واژگان-تلفظ لغات-بیش از 25،000 -دارای موتور جستجو قوی کلمات




ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 19 / 12 / 1389برچسب:,

 

دفترچه تلفن قائم نسخه 1.0.0گروه نرم افزاری پردیس با سرپرستی رامین معاذالهی تمام تجربه و تخصص خود را به کار میگیرد تا نرم افزارهایی مطابق با استانداردهای روز و مورد پسند مشتریان خود تولید نماید. این گروه همچنین برنامه های کاربردی و مفید زیادی به زبان #c توسعه داده و به صورت کاملاً رایگان به همراه سورس آنها در اختیار برنامه نویسان و افراد علاقه مند قرار میدهد. قابليتهاي كليدي نرم افزار دفترچه تلفن قائم نسخه v1.0.0:- امکان ثبت تلفن منزل، محل کار، تلفن همراه، ایمیل، آدرس و … برای هر مخاطب- امکان تخصیص عکس برای هر مخاطب- گروه بندی مخاطبین با قابلیت ایجاد گروههای جدید-و...

دریافت فایل برنامه 
http://www.rasekhoon.net/software//Software/Download-5750.aspx

 



ارسال توسط سعید عظیم وند

 

IZArc%204.1.6 فشرده سازی با نرم افزار رایگان IZArc 4.1.6

 

IZArc یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزار فشرده سازی و بایگانی اطلاعات است، این نرم افزار دارای رابط کاربری آسان، پشتیبانی از چندین زبان و قابلیت فشرده سازی و رمز گذاری قدرتمند اطلاعات است و همچنین به کاربر اجازه می دهد به راحتی اطلاعات خود را فشرده کرده یا از حالت فشرده خارج کرده و یا به تعمیر فایل های فشرده آسیب دیده و تبدیل از یک نوع فرمت به فرمت دیگر بپردازد.

 

IZArc قابلیت پشتیبانی از فرمت های زیر را دارد :

۷-ZIP, A, ACE, ARC, ARJ, B64, BH, BIN, BZ2, BZA, C2D, CAB, CDI, CPIO, DEB, ENC, GCA, GZ, GZA, HA, IMG, ISO, JAR, LHA, LIB, LZH, MDF, MBF, MIM, NRG, PAK, PDI, PK3, RAR, RPM, TAR, TAZ, TBZ, TGZ, TZ, UUE, WAR, XXE, YZ1, Z, ZIP, ZOO

 

ویژگی های IZArc :

* با IZArc می توانید ایمیج سی دی خود را با فرمت هایی ISO, BIN, CDI و NRG باز کنید.
* همچنین می توانید ایمیج سی دی خود را از یک نوع به نوع دیگری تبدیل کنید، مانند : تبدیل BIN به ISO یا تبدیل NRG به ISO.

* IZArc می تواند قبل از باز کردن یک فایل فشرده آن را توسط آنتی ویروس نصب شده روی ویندوز شما اسکن کند.

* پشتیبانی از روش رمزگذاری قدرتمند ۲۵۶ بیتی به روش AES.

* در هر قسمت از ویندوز می توانید با کلیک راست بر روی فایل ها آنها را فشرده یا از حالت فشرده خارج کنید.

* IZArc می تواند فایل های فشرده آسیب دیده را حد ممکن تعمیر کند.

* IZArc 100% رایگان و فاقد هرگونه جاسوس ابزار یا تبلیغات مزاحم است.

* IZArc در حال حاضر یکی از کامل ترین ابزار فشرده سازی و بایگانی اطلاعات است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

diskeeper 2011 نگهداری از هارد با Diskeeper 2011 v15.0 Build 950

 

Diskeeper 2011 نرم افزاری جهت Defragment  کردن سریع پارتیشن ها برای ویندوزاست ،این نرم افزار قادر است که دفراگمنت را ۶ برابر سریع تر از ویندوز انجام دهد ! این برنامه با حفظ منبع سیستم استفاده از  منابع سیستم را در حین اجرا به حداقل میرساند. Defrag کردن به راحتی در پس زمینه بدون ایجاد اثر قابل توجه برای سیستم کاربر اجرا می شود. برنامه ریزی به صورت هوشمند جهت تنظیم زمانبندی جهت یکپارچه سازی بر اساس دیسک. در مقابلDefragmenter با کنترل دستی ، این برنامه شامل ابزاری برای زمانبندی جهت یکپارچه سازی دیسک ، ابزاری برای استقرار و مدیریت شبکه و مجهز به توابعی که به طور همزمان به عمل یکپارچه سازی پارتیشن های متعدد با سیستم فایل های مختلف می پردازند نیز می باشد. این نرم افزار به شما اطمینان میدهد که ویندوز شما به همان حالتی بر خواهد گشت که زمانی تازه نصب شده بود !

 

ویژگی ها کلیدی نرم افزار Diskeeper 2011 :
- تکنولوژی پیشرفته InvisiTasking
- تکنولوژی پیشرفته  I-FAAST

- یکپارچه سازی هوشمند
- مصرف کم از منابع سیستم
- افزایش و بهبود فضای خالی بروی دیسک
- عمل یکپارچه سازی حتیدر صورت وجود کمتر از ۱ ٪ فضای آزاد
- پشتیبانی از ویندوز ۶۴ بیتی
- بهبود سیستم بوت یکپارچه سازی فایل
- یکپارچه سازی همزمان برای تمام ظرفیت ها
- پشتیبانی از اندازه حجم نامحدود
- Power Managment برای نوت بوک 
- پشتیبانی از نسخه های سرور ویندوز سرور

- پشتیبانی از شبکه های IPv6



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Microsoft%20Windows%20Virtual%20PC%206.1.7600.16393 مجازی سازی با Microsoft Windows Virtual PC 6.1.7600.16393

Microsoft Windows Virtual PC 6.1.7600.16393 نرم افزاری مجازی ساز محصول شرکتMicrosoftاست. این نرم افزار با ایجاد محیطی مجازی چندین سیستم عامل را به طور همزمان می تواند اجرا کند. شما در این محیط توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت بدون اینکه به ویندوز اصلی شما مربوط باشد. پس از نصب این برنامه باید در درون محیط مجازی مثل یک سیستم جدید هارد را فرمت و پارتیشن بندی کنید و به نصب ویندوز یا سیستم عامل دلخواه خود بپردازید. در محیط این برنامه شما می توانید هر نوع فایل را اجرا کنید و مطمعن باشید که سیستم عامل اصلی شما هیچ آسیبی نمی بیند.
به کمک این برنامه می توانید چند سیستم عامل را نصب و مدیریت کنید و حتی چند سیستم عامل را باهم اجرا کنید و از طریق رنج آی پی مشترک می توانید این سیستم عامل ها را با هم در ارتباط قرار دهید و حتی میتوانید ویندوز اصلی خود را به با این سیستم عامل ها شبکه کنید یعنی فایل های به اشتراک گذاشته شده در ویندوز اصلی خود را در ویندوز مجازی که با این نرم افزار اجرا کردید ببینید و استفاده کنید.

 

نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت به همراه Windows XP Mode ورژن جدید

 

ویژگی های برنامه :

- پشتیبانی اکثر سیستم عامل های مختلف

- استفاده از سی دی های موجود در CD-Rom و فایلهای ISO و …

- استفاه از فایل های موجود در هارد دیسک

- ایجاد شبکه های گسترده و آموزش آن به کاربران

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Acronis 2011 Backup and Partition Management Boot ISO سی دی بوت Acronis 2011: Backup and Partition Management

 

دیسک بوت جدید شرکت Acronis 2011 شامل نرم افزار های ریکاوری ، مدیریت دیسک و پشتیبان گیری میباشد که جزو بهترین شرکت های ارائه دهنده نرم افزار های مدیریت پارتیشن و ابزار های ریکاوری و پشتیبان گیریاست. این محصول به صورت Bootable بوده و در هنگامی که ویندوز دچار مشکل شود این ابزار میتواند به ابزاری کارامد باری کاربران به حساب آید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

AnyBizSoft PDF to PowerPoint دانلود AnyBizSoft PDF to PowerPoint Converter 2.5.0.6

 

AnyBizSoft PDF to PowerPoint Convertor 2.5.0.6 نرم افزاری بسیار کار آمد جهت تبدیل فایل های PDF به فایل های PowerPoint ورژن ۲۰۰۷ , ۲۰۱۰ میباشد این برنامه به شما این قابلیت و امکان را میدهد که فایل های PDF را به صورت فرمت های قابل ویرایش در PowerPoint تبدیل کنید و به راحتی ویرایش نمایید شما میتوانید این نرم افزار مفید را هم اکنون از سایت سیب دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات