امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

پارک کردن ماشین ، همیشه یکی از سخت ترین کارهای مربوط به رانندگی بوده و هست . حال اگر می خواهید از هیجان پارک کردن ماشین را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید ، حتما بازی Parking Challenge 3D را دانلود نمایید . این بازی برای شما ۴ خودرو با اندازه های مختلف را شبیه سازی می کند و وظیفه ی شما در آن ، پارک کردن اتومبیل ها در مکان های تعیین شده می باشد . اگر دنبال چالش بیشتری می گردید ، از حالت ۴×۴ استفاده کنید .

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی  ماجراهای اسباب بازی فروشی TOYSHOP ADVENTURES + BONUS v1.2.5

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۰ – ۲٫۳

فروشنده ی این مغازه تیله های خود را گم کرده است و شما باید به او در پیدا کردن تیله هایش کمک کنید.این بازی بر پایه ی ماجراجویی بوده  و در طول مراحل مختلف  به اسباب بازی های جالبی برخورد  خواهید کرد. می توانید شخصیت های جدید را آزاد کنید و حتی به مراحل اضافی و قدرت های برتری دست پیدا کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی بسیار جذاب و فکری  Apparatus v0.93

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

برای اجرای عملی ساده یک دستگاه پیچیده بسازید ! کابل ها را از باطری به موتور وصل کنید ، پل بسازید ، وسایل نقلیه بسازید  و … تا به هدف نهایی خود در ای بازی برسید. این بازی برای گوشی های زیر بهینه شده است :

Nexus One / Samsung Galaxy S / HTC Desire HD / HTC Desire / Samsung Galaxy Tab / ZTE Blade

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی The Impossible Game v1.5.2

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

این بازی ابتدا در نسخه های آیفون و Xbox Live وجود داشت که هم اکنون برای اندروید هم عرضه شده است. به جرات می توان گفت سخت ترین بازی دنیا هم اکنون در مقابل دیدگان شما قرار دارد ! سایت Destructoid.com این بازی را ” بسیار معتاد کننده” توصیف کرده.بازی تنها با یک دکمه ساده کنترل شده و دارای موزیک بسیار مناسبیت.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی  Hextacy v1.1.3

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

برای حذف گروه هایی از آجرها کافیست انگشت خود را تکان دهید .وقتی دیگر حرکتی برای انجام نداشته باشید بقیه ی آجرها به طور موقت قفل  و از گردش بازی خارج می شوند.سپس صفحه با آجرهای دیگر پر می شوند. برای رسیدن به امتیاز بالاتر در این بازی باید به خوبی تمرکز و فکر کنید. نکته ی جالب این بازی این است که افراد کوررنگ نیز می توانند این بازی را با تغییر طرح آجرها انجام دهند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Parking Star v1.1

 

بازی پارک حرفه ای اتومبیل Parking Star v1.1

هدف شما در این بازی این است که در پارک کردن استاد شوید. به سریع ترین روش ممکن پارک کرده و از برخورد اتومبیل با کناره ها و دیگر ماشین ها جلوگیری کنید. کنترل بازی ساده و نرم می باشد. ۴ نوع ماشین مختلف و وجود ۱۰ مدال برای چالش های جدید در این بازی جا گرفته.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 GunApp 3D (The Original) v1.2

بازی GunApp 3D (The-Original) v1.2

گوشی موبایل خود را به یک سلاح اسباب بازی تبدیل کنید !  مدل سازی واقع گرایانه انیمیشن ها شما را دوارد کنترل یک شبیه ساز سه بعدی اسلحه وارد می کند. با استفاده ازین شبیه ساز لحظات خوشی را در کنار دوستانتان در یک جنگ نمایش سپری کنید. همچنین می توانید با اجرای این برنامه یک اره برقی را سبیه سازی کنید! همه ی این امکانات به صورت ۳ بعدی در این برنامه قرار داده شده.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Everlands HD v1.13

بازی Everlands HD v1.13

نیازمندی ها : آندروید ۲٫۰ -۲٫۳

یک دنیای رنگی توسط یک دنیای سیاه و تار و نیروهای اهریمنی مورد حمله قرار گرفته.حیوانات این سرزمین باید جمع شوند . بهترین قابلیت های خود را ترکیب کنند تا در مقابل خطری که تهدیدشان می کند بایستند. هر حیوان در این بازی دارای قابلیت ، نقاط ضعف و قدرت منحصر به فردیست. تاکتیک های خود را در مقابل دشمن پیاده کنیدتا آن را شکست دهید. این بازی دارای ۲۰ مرحله ی جذاب و رنگارنگ است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 Garden Of Weeden v4.1.8.7

بازی جذاب Garden Of Weeden v4.1.8.7

نیازمندی ها : آندروید ۱٫۵ – ۲٫۳

پرورش شاهدانه ی وحشی برای مصارف درمانی ! این گیاه را در حریم خصوصی گوشی خود به صورت قانونی کاشت کنید. با خریدن به موقع دانه وقتی که قیمتش پایین است و فروش آن در زمان افزایش قیمت برای خود تولید سرمایه و با قرار گرفتن در مقابل معامله ی افراد آن را به هم زده و به سود خود بازی را ادامه دهید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

بازی Tales of Pocoro v1.2.1
نیازمندی ها : آندرویید ۱٫۵ – ۲٫۳

 

Tales of Pocoro v1.2.1 یک بازی سرگرم کننده با گرافیک فوق العاده و به سبک معماییست . بیش از ۲۰۰ مرحله و ۳ انتخاب برای سختی بازی باعث می شود شما از این بازی به هیچ وجه خسته نشوید. شخصیت های جدید را آزاد کرده و با آنها بازی کنید. ستون ها را پاک کنید ، و راه خروج را بیابید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات