امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

driverscanner 2011 آپدیت درایورهای سیستم با DriverScanner 2011 v4.0.1.4

 

نرم افزار Uniblue DriverScanner نرم افزاری جهت یافتن و ارتقاء درایور های شما به جدید ترین درایورهای موجود میباشد. کامپیوتر همواره دستگاه های مختلفی را بروی خود به صورت سخت افزار اجرا میکند مانند: پرینتر ، کارت گرافیک و غیره سیستم برای راه اندازی و شناسایی این سخت افزارها نیاز به برنامه کوچکی دارد  که درایور نامیده میشود. بدون درایور شما قادر نخواهید بود که پرونده ای را پرینت بگیرید ، به اینترنت وصل شوید و به طور بهینه از سخت افزار های سیستم در بالاترین حد استفاده نمایید. این نرم افزار بعد از نصب با اسکن سیستم شما و لیست کردن درایورهای موجود و جدید به شما این امکان را  میدهد که با انتخواب درایور های جدید چند ها با ۱ کلیک به دانلود و نصب آنها به طور اتوماتیک پرداخته و آنها را به راحتی بروز کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Realtek%20High%20Definition%20Audio دانلود درایور کارت صدا Realtek High Definition Audio 2.59

 

Realtek High Definition Audio بسته نرم افزاری جهت نصب درایور کارت صدای Realtek و یا ارتقای آن به نسخه جدید تر و بهبود یافته تر می باشد. هم اکنون جدیدترین ورژن این درایور را میتوانید در دو نسخه مخصوص ویندوز هفت – ویستا و XP از سایت دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

SlimDrivers%202.0.4117.533 بروز رسانی درایورها با SlimDrivers 2.0.4117.533 + Portable

 

SlimDrivers یکی از بهترین نرم افزارها برای آپدیت، گرفتن پشتیبان و بازگردانی درایور سخت افزارهای نصب شده بر روی سیستم است. توسط این نرم افزار قدرتمند می توانید بدون نیاز به منابع دیگر به راحتی از طریق اینترنت درایورهای خود را به روز کنید.

SlimDrivers قادر است براساس نیاز کاربر زمانبندی شود تا در زمانی مشخص درایور مورد نظر را آپدیت کند.

استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است به طوری که پس از اجرای برنامه در ابتدا به شما اطلاعات سخت افزارهای موجود بر روی سیستم را می دهد و به راحتی می توانید به جستجوی آپدیت درایورهای بپردازید و پس از اتمام جستجو بر اساس نیاز خود از صف دانلود درایور مورد نظر را برای بروز رسانی انتخاب کنید.

از قابلیت های دیگر این نرم افزار امکان گرفتن پشتیبان از درایورهای نصب شده بر روی سیستم و بازگردانی آنها در مواقع مورد نیاز.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Drivers%20Installer%20Assistant نصب سریع کلیه درایورهای سیستم با Drivers Installer Assistant 2.8.16

 

همانطور که می دانید نصب درایور های ویندوز نیاز به زمان خاصی دارد. Drivers Installer Assistant 2.8.16 نسخه قابل حمل نرم افزاری کاربردی جهت نصب سریع و آسان کلیه درایورهای موجود بر روی سیستم می باشد که با اجرای این برنامه می توانید لیست کلی درایورهای مورد نیازتان را مشاهده نموده و به راحتی آن ها را دانلود و نصب نمایید.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Microsoft%20DirectX دانلود جدیدترین نسخه Microsoft DirectX 9.0c

 

برای اجرای بازی های سه بعدی نیاز است که Microsoft DirectX را نصب کنید. در صورتی که نسخه ی نصب شده قدیمی باشد ، ممکن است اصلاٌ بازی اجرا نشود! معمولاً به همراه سی دی های بازی نسخه مورد نیاز همان بازی نیز عرضه میشود و شما با نصب آن میتوانید بازی را اجرا نمایید. اما این نسخه جدیدترین نسخه این نرم افزار میباشد که در ماه جون ۲۰۱۰ منتشر شده است و قابلیت پشتیبانی ویژگی های جدید زبان های برنامه نویسی ++C/C و #C را دارا میباشد. Microsoft DirectX 9.0c یک تکنولوژی طراحی شده برای ویندوز کامپیوترهای مبتنی بر پلت فرم ایده آل برای نمایش بازی و برنامه های کاربردی چند رسانه ای غنی از عناصری مانند ویدئو ، انیمیشن سه بعدی و صدا با کیفیت بالا می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات