امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

Spectromancer Truth and Beauty بازی زیبای Spectromancer: Truth and Beauty v1.21

 

در بازی زیبای Spectromancer: Truth and Beauty شما باید هیروی مورد علاقه خود را بسازید و در نبردهای مختلفی شرکت کرده و هیروی خود را قوی کنید . این بازی از گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی برخوردار بوده و تا مدت ها شما را سرگرم می کند . سایت سیب دانلود , دانلود این بازی زیبا و کم حجم را به همه شما عزیزان پیشنهاد می کند .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

portal 2 PC دانلود بازی  معمایی و زیبای Portal 2 PC 2011


دانلود بازی معمایی و بسیار پر طرفدار Portal 2 که یکی از بازی های خوب و جذاب در سبک بازیهای فکری میباشد.

داستان نزدیک به یک قرن از اتفاقات شماره اول و جریانات گلادوس و شل می گذرد. حالا دیگر وضع آزمایشگاه Aperture بسیار تغییر کرده و حالا به ساختمانی متروکه تبدیل شده است. گلادوس از کار افتاده و هوش مصنوعی های دیگر فرصتی برای ابراز وجود پیدا کرده اند. همین طور شل هم به خوابی فرو رفته که آزمایشگاه Aperture به او القا کرده است.

شاید در ابتدا برای بازی کننده جای تعجب باشد که گلادوس و شل که جزو ارکان اصلی شماره اول بودند و آزمایشگاه Aperture که لوکیشن اصلی آن بود , همگی در سکوت باشند و نقش شان در بازی کم رنگ شود. اما وقتی که با ویتلی آشنا شوند می فهمند که نخیر! این شماره هم به داستان های گلادوس و شل مربوط می شود!

ویتلی که وضع آزمایشگاه را بسیار وخیم می بیند تصمیم می گیرد شل را از خواب بیدار کند. اما از نادانی اش (که یکی از خصلت های مهم اش است!) , به اشتباه گلادوس را هم بیدار می کند و همین مسئله بهانه ای است برای شروع داستان شماره دوم بازی Portal!

شل در ابتدا از وضعیت آزمایشگاه تعجب می کند و از ویتلی می خواهد که برای او توضیح دهد که در این ۱۰۰ سال چه بلایی بر سر آزمایشگاه آپرچر آمده است!  ویتلی هم برای این که او را با فضای حال حاضر آزمایشگاه آشنا کند , یک مقدار معمای ساده برای او در نظر می گیرد و بازی کننده را به بخش تمرینی بازی می فرستد تا در آن جا برای معما های بسیار سخت بازی آماده شود!

روند بازی همانند شماره اول روان و زیباست. تنها تغییری که در آن دیده می شود , زیاد شدن و تنوع معما ها است. باز هم مثل قبل معما ها منطقی است و طبق گفته Roby John , یکی از طراحان مراحل بازی : ” حتی یک معمای غیر منطقی هم پیدا نمی کنید و همان معما هایی که فکر می کنید هیچ جواب منطقی ای برای شان وجود ندارد , بعد از حل شدن بسیار منطقی و ساده می شوند! “

دشمنانی که بر سر راه Chell قرار می گیرند همگی جزو اختراعات ثبت نشده ی آزمایشگاه Aperture هستند که . . .

 

Minimum System Requirements:
System: Windows ® ۷ ۳۲/۶۴-bit / Vista 32/64 / XP
Processor: Pentium 4 with 3 GHz or Dual-Core from Intel, 2 GHz or AMD64X2 (or better)
Memory: 1 GB for XP / 2 GB for Vista
Video Card: at least 128 MB VRAM compatible with DirectX 9.0 and the technology to support Pixel Shader 2.0b (ATI Radeon X800 or better / NVIDIA GeForce 7600 or better / Intel HD Graphics 2000 or better)
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Hard drive: 10 GB

| برای اولین بار از سایت های ایرانی نسخه معتبر SKIDROW |

| به همراه Crack Fix جدید SKIDROW |

| آپدیت جدید ورژن ۲ به همراه کرک اضافه شد |


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Moraffs MahJongg 2011 v13 بازی زیبای Moraffs MahJongg 2011 v13.2 Build 9

 

نسخه جدید بازی MahJongg به تازگی عرضه شده است و شما می توانید ورژن کامل این بازی را از سایتآونگ سیستم دریافت نمایید . این بازی از گیم پلی زیبایی بر خوردار بوده و تا مدت ها شما را سرگرم می کند . ویژگی های جدید بازی :

- مراحل جدید

- بک گراندهای جدید

- گرافیکی شدن بازی

- قابلیت Pause در بازی



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 

Kasparov%20Chessmate بازی شطرنج کاسپاروف Kasparov Chessmate 1.1.0.14

 

بازی Kasparov Chessmate از ساختاری ساده اما پیشرفته تشکیل شده است ، این بازی در ابتدا به شما امکان ایجاد یک پروفایل جدید با عکس مورد نظر و امتیاز یا Rating اولیه در شطرنج را داده و سپس شما را وارد بازی های دوره ای میکند. Kasparov Chessmate دارای بخشهای مختلف است که به ترتیب برایتان شرح میدهیم. ابتدا نحوه بازی شطرنج کاسپارف که دارای ۳ نوع میباشد. ابتدا نوع بازی Local است که شما میتوانید خودتان با کامپیوتر بازی کنید و یا با یکی از دوستانتان و فقط در یک کامپیوتر بازی میکنید. نوع بازی Online که شما میتوانید با یکی از دوستانتان در هر کجای دنیا به صورت آنلاین با هم به بازی شطرنج بپردازید به این نحو که پس از اجرای بازی روی گزینه Online در بخش Play Game کلیک کنید. در این مرحله یکی از ۲ بازیکن باید Host Game باشد و دیگری Join Game. شخصی که Host میشود کار خاصی انجام نمیدهد و فقط منتظر بازیکن مقابل میشود. در طرف مقابل شخصی که Join میشود باید IP آدرس Host را وارد کند و بر روی دکمه Join کلیک کند و منتظر برقراری ارتباط از سمت Host باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

fantastic farm بازی زیبای Fantastic Farm v1.09

 

بنا به درخواست شما عزیزان ازین پس بازی های کم حجم که اکثر سیستم ها توانایی اجرای آن را دارند بر روی سایت قرار خواهد گرفت . در بازی زیبای Fantastic Farm شما باید به کمک قدرت های جادویی خود یک مزرعه را کنترل کنید . این بازی دارای بیش از ۱۵۰ مرحله و ۵ حالت مختلف می باشد . امید است که از این بازی زیبا لذت ببرید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

sims medieval دانلود بازی زیبای The Sims: Medieval 2011 | PC

 


دانلود بازی پر طرفدار و زیبای The Sims Medieval با لینک مستقیم از سرور سیب دانلود.

نسخه جدید بازی SIMS در حالی انتشار یافته که بر خلاف نسخه های سابق که تمرکز بروی زندگی مدرن داشتند این نسخه شما را به دنیای پر از راز و رمز قرون وسطی برده و شما را با آن فضا آشنا میسازد زمانی که بوی توطئه و افسانه کل آن را فراگرفته در این نسخه شما قدر به وسعت امپراطوری خود بوده و میتوانید در حین بازی به کراکتر خود المان های مختلفی را زیاد کرده و به اصطلاح آن را Level Up کنید در مجموع این نسخه از بازی برای Sims دوستان تجربه ای جدید خواهد بود که از بازی با آن لذت خواهند برد.

 

System Requirements WINDOWS 7
• Pentium IV 2,4 GHz or equivalent
• ۱,۵ GB RAM
• ۲۵۶ MB video card with Pixel Shader 2.0
• ۴,۵ GB free hard disk space and at least 1GB of free space to store

 

| نسخه Reloaded |



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 

assassins creed brotherhood دانلود بازی Assassins Creed Brotherhood | PC 2011

 


دانلود نسخه جدید بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار Assassin’s Creed به اسم Assassins Creed Brotherhood برای اولین بار از سایت های ایرانی.

داستان بازی دقیقا از جایی شروع می شود که نسخه دوم پایان یافت. داستان این دو نسخه به شدت با یکدیگر در ارتباط هستند اتزیو پس از اینکه الهه ای را مشاهده می کند که پیش گویی ای را برای او یا در واقع برای دزموند بازگو می کند، به سمت شهر خود باز می گردد. به نظر همه چیز آرام است و خبری هم از درگیری نیست، اما غافل از اینکه خانواده برجیا (Borgia) که در راس آن ها چزاره برجیا (Cesare Borgia) قرار گرفته، قصد دارند از اتزیو و خانواده اش انتقام بگیرند. برجیا با لشکری عظیم به ویلای آدیتوره و شهر آن ها حمله می کند و همه چیز را از بین می برد و در این بین عموی اتزیو را نیز به قتل می رسانند. اتزیو پس از این اتفاق به روم می رود تا به سلطنت خاندان برجیا بر روم پایان دهد. اما این تازه اول ماجرا است و اتفاق های زیادی در این مسیر برای او و همینطور دزموند می افتد….

 

Minimum System Requirements

* Operating System: Windows XP/Vista/7
* CPU: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon X2 64 2.4GHz
* RAM: 1.5 GB RAM (or 2 GB RAM in Windows Vista/7)
* Graphics Card: 256 MB DirectX 9.0 compliant videocard with Shader Model 3.0 or higher
* DirectX: DirectX 9.0
* Hard Disk Space: 8 GB Hard Disk Space
* Input Devices: Keyboard and Mouse

 

| نسخه معتبر SKIDROW |

| آپدیت ۱٫۰٫۱ به همراه کرک افزوده شد برای رفع مشکلات بازی توصیه میشه حتما استفاده کنید |

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Battle%20Los%20Angeles دانلود بازی Battle Los Angeles | PC 2011

 

در یک روز آرام و عادی در لس آنجلس در نزدیکی ساحل ناگهان بارانی از شهاب سنگ شروع به باریدن می کند. بعد از دقایقی بیگانگانی غول پیکر و عجیب و غریب به سمت شهر حمله می کنند و هرچه بر سر راه خود می بینند نابود می کنند. شهرها یکی پس از دیگری در حال سقوط و نابودی هستند. تنها یک مکان باقی مانده که در آن گروهبانی به نام ناتنز به همراه سربازانش در حال مقاومت هستند و برای نجات جان مردم به مبارزه با بیگانگان پرداخته اند. سبک این بازی مانند بازی Call Of Duty است و از ویژگی بسیار مهم آن گرافیک عالی در کنار حجم کم بازی است. فیلم این بازی بسیار زیبا نیز هم اکنون در حال پخش در سینماهای جهان است.

 

خصوصیات بازی Battle Los Angeles :

- بازی به سبک اول شخص می باشد

- موتور صداگذاری قدرتمند محیط بازی

- گرافیک قوی و بالای بازی

- سبکی متفاوت در بازی های اشکن اول شخص

- و…

 

 

Minimum System Requirements

OS: Windows XP / Vista / 7

Processor: Core 2 Duo E4400 2.0GHz / Opteron Dual core 180

Memory: 2 GB

Hard Disk Space: 4 GB

Video Card: GeForce GT 240 / Radeon HD 2900 Pro

Sound: DirectX compatible

DirectX®: ۹٫۰c

 

| نسخه معتبر SKIDROW |



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

dragon age 2 دانلود بازی بسیار زیبای Dragon Age 2 2011 | PC

 


پس از موفقیت بزرگ Dragon Age: Origins شرکت BioWare مجبور شد ادامه ای بر این بازی در نظر بگیرد. این بار تمام نکات موفق افزایش یافته و نکات منفی اصلاح شده اند. Dragon Age II بیش از یک Patch برای بازی اول است. یک داستان کاملا جدید وجود دارد و یک شخصیت اصلی و محوری در این شماره است که به یکی از قوی ترین و مهم ترین افراد دنیای Dragon Age تبدیل می شود. در اینجا دو داستان کاملا جدید وجود دارند و داستان بر مبنای یک اصل کلی پیش می رود. تهیه کننده بازی می گوید: “این یک داستان است که در دل یک داستان دیگر روایت می شود، برای مثال Assassin’s Creed در رابطه با الطیر در قرون وسطی نیست، داستان این بازی در رابطه به شخصی به نام دزموند است که در آینده قصد دارد از گذشته خود بیشتر بداند”. در DA2 داستان هاوک (Hawke) شخصیت اصلی بازی توسط یک مرد مو بلند که بر تاج و تخت نشسته گفته می شود و برای زنی به نام کاساندرا (Cassandra) این داستان را تعریف می کند. او بنا به دلایلی قصد دارد راجع به هاوک اطلاعات کسب کند. تهیه کننده بازی می گوید: “چیزی که شما بازی می کنید، گزافه گویی از داستانی واقعی است. این افسانه شما است، شما اصلی ترین شخصیت در Dragon Age هستید و به قدرت رسیدن هاوک باعث می شود کل تاریخ Dragon Age دگرگون شود”.

شما هم اکنون میتوانید نسخه کامل این بازی را از سایت دریافت نمایید

 

| نسخه Reloaded |



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 19 / 12 / 1389برچسب:,

 

بازی پیدا کردن اشیاء گمشده Letters from Nowhere 2مدل جدیدی از بازی هایی که در ژانر Hidden Object قرار داده اند به تازگی عرضه شده است. بازی فوق العاده جذابی که به واسطه موضوع جالب و هیجان انگیزش کاربران را مطمئنا مجذوب خود خواهد کرد. این بازی که Letters from Nowhere 2 نام دارد به مانند مدل های قبلی کاربر باید به دنبال اجسام گمشده ای باشد که به صورت کاملا زیرکانه ای در تصویر مخفی شده اند و با پیدا کردن تمامی اشیاء در هر مرحله قدم به مرحله بعدی گذارد.گرافیک مناسب و همچنین موزیک های دلنشین همیشه یک پای این مدل بازی ها بوده و این نسخه از بازی هم مانند بقیه از گرافیک مناسبی نسبت به حجم برخوردار است.

دریافت فایل برنامه 
http://www.rasekhoon.net/software//Software/Download-5748.aspx

 



ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات