امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

WinZip%20Pro فشرده سازی قدرتمند فایل ها با WinZip Pro 15.5 Build 9468

 

WinZip Pro معروفترین و قدیمی ترین نرم افزار فشرده سازی انواع فایل های شما می باشد. این نرم افزار را می توان به عنوان مطمئن ترین نرم افزار فشرده سازی نسبت داد و همچنین رقیب اصلی نرم افزار WinRAR که WinZip از خیلی لحاظ از آن نرم افزار برتر می باشد. کار اصلی این نرم افزار فشرده سازی و کاهش حجم فایل های شما می باشد که این خاصیت به شما کمک می کند تا راحت تر فایل های خود را جا به جا کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinZip Pro 15.5 Build 9468:

 

- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز

– امنیت به مراتب بالاتر فایلها در قیاس با نسخه های پیشین
– فشرده سازی بهتر ، سریعتر و ساده تر
– تهیه فایل های آرشیوی از فایل های مختلف
– قابلیت کپی فایل ها بر روی دیسک های مختلف
– توانایی ارسال فایل های ZIP بر روی سرور های FTP
– پشتیبانی از فایل های BZ2 و RAR
– قابلیت فشرده سازی فایل های مختلف و کاهش حجم آن ها
– توانایی نظم دهی و مدیریت بر فایل های مختلف
– قابلیت رمز گذاری بر روی یک فایل به منظور جلوگیری از دسترس دیگران
– پشتیبانی از فرمت های مربوط به نرم افزارهای مختلف مربوط به این زمینه
– و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Fly on Desktop v1.00 پرواز مگسها روی صفحه دسکتاپ شما با Fly on Desktop v1.00

 

با استفاده از این ابزار جالب مگسها را بروی دسکتاپتان به پرواز دربیاورید.این نرم افزار جالب میتواند محیط دسکتاپ رایانه شما را به کلی تغییر دهد و از یکنواختی خارج کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

MBR%20Regenerator رفع مشکلات کرک های ویندوز 7 با MBR Regenerator v2.1

MBR Regenerator نرم افزاری مخصوص ویندوز ۷ است. این برنامه جهت رفع مشکلاتی است که از استفاده بسیار زیاد کرکها و فعالسازهای ویندوز ۷ در سیستم رخ می دهد. در بعضی مواقع وقتی ویندوز ۷ خود را آپدیت می کنید ممکن است کرک آن از کار بیفتد و مجبور به استفاده مجدد از کرک جدید باشید و به همین ترتیب استفاده از کرکهای جدید که همین امر باعث می شود سیستم دچار مشکلاتی شود. توسط این نرم افزار می توانید همه یا قسمتی از این مشکلات را به راحتی رفع کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

TeamViewer کنترل سیستم از راه دور با TeamViewer 6.0.10462

 

TeamViewer یک برنامه فوق العاده و رایگان برای برقراری ارتباط بین کامپیوتر شما و هر کامپیوتر دیگر در جهان است که این ارتباط در عرض چند ثانیه برقرار می گردد. شما می توانید برای کمک ، آموزش ، یا رفع مشکل کامپیوتر دوست یا همکارتان خیلی راحت و از راه دور بصورت ریموت به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید. نرم افزار TeamViewer عمدتا توسط افراد متخصص ، مدیران شبکه و شرکت ها استفاده می شود تا این گروه بتوانند به مشتریان خود از راه دور و از طریق خطوط ADSL کمک رسانی و سرویس دهند. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است از این رو بیشتر کاربران کامپیوتر می توانند با این نرم افزار کار کنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Acronis%20Disk%20Director%20Suite%20Home مدیریت و بهینه سازی هارد با Acronis Disk Director Suite Home 11.0.216 Final

Acronis Disk Director Suite Home نرم افزاری بسیار قدرتمند مخصوص مدیریت و بهینه سازی هارد دیسک می باشد. این برنامه واقعا یک ابزار مفید برای هارد دیسک شما می باشد به این صورت که اگر پارتیشنی را پاک کنید یا به علت بد سکتور حذف شده باشد به راحتی می توانید آن پارتیشن را بازیابی کنید. توسط این نرم افزار قدرتمند خواهید توانست از پارتیشن های خود کپی بگیرید یا حجم آن ها را بدون از دست دادن اطلاعات خود تغییر دهید.

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Hiren%27s%20BootCD دیسک بوت نجات همه کاره Hiren’s BootCD 13.2

 

سی دی بوت یا Bootable CD ، سی دی هایی هستند که بدون نیاز به وجود ویندوز در سیستم ، به صورت خود کار ، در محیط Dos اجراشده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهند. Hiren’s BootCD v13مجموعه ای از ابزارهای کاربردی و Utility  تحت Dos را در قالب یک سی دی کامل گرد هم آورده تا قدرت مانور شما در محیط Dos را چندین برابر افزایش دهد! این سی دی مجموعه ای از ابزار های بی نظیر تحت داس را به صورت خودکار اجرا نموده و به شما امکان می دهد تا پس از انتخاب برنامه مورد نظر ، آن را اجرا نموده و به پارتیشن بندی هارد دیسک ، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ، بازیابی اطلاعات پارتیشن ها ، ویروس یابی سیستم ، مشاهده تصاویر ، ویرایش Password ها و بسیاری اعمال دیگر بپردازید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hiren’s BootCD :


- پارتیشن بندی و تغییر حجم پارتیشن ها
– رفع عیوب سخت افزاری
– راه اندازی سیستم
– تهیه و بازیابی نسخه پشتیبان از اطلاعات
– ویروس یابی
– بازیابی اطلاعات و پارتیشن های حذف شده
– ابزار های تعمیر و رفع اشکال Hard Disk
– مدیریت و کار با درایو های NTFS
– به دست آوردن یا عوض کردن Password در Windows و Bios
– مدیریت فایل های Hard Disk
– ابزار های مرتبط با Bios و CMOS
– و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

2BrightSparks%20SyncBackPro تهیه پشتیبان از سیستم با 2BrightSparks SyncBackPro v5.11.3.0

۲BrightSparks SyncBackPro نرم افزار قدرتمندی است که جهت تهیه پشتیبان از سیستم استفاده می شود. توسط این نرم افزار می توانید با قدرت و سرعت بسیار بالا و کاربرد بسیار آسان از تمامی اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک خود پشتیبان تهیه کنید و با پشتیبانهای قبلی که از سیستم خود گرفته اید آنها را همسان کنید.

۲BrightSparks SyncBackPro در ادارات، سازمانها، شرکتهای بزرگ و کوچک و منازل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که دانلود بیش از ۲۰۰۰۰۰۰ نسخه از این نرم افزار نشان کیفیت و محبوبیت نرم افزار است.

 

قابلیت های نرم افزار ۲BrightSparks SyncBackPro:

- قابلیت تهیه پشتیبان از تعداد نامحدودی فایل

- قابلیت تهیه بسیار سریع پشتیبان و همسان سازی هوشمند برنامه

- قابلیت کپی کردن فایلهای باز و قفل شده در ویندوزهای مختلف

- قابلیت زمان بندی خودکار برای انجام عمل پشتیبان گیری

- قابلیت کار بر روی FTP

- سیستم راهنمای بسیار قدرتمند

- و…

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Beepa%20Fraps تهیه فیلم و عکس از محیط ویندوز با Beepa Fraps 3.4.0 Build 13132 Retail

Beepa Fraps نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید با کیفیت بسیار بالا از محیط ویندوز خود عکس یا فیلم بگیرید. این برنامه برای تهیه فیلم یا عکس از بازی ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که کمپانی بزرگ GamersLand توسط این برنامه تریلرها و تصاویر بازی ها را تهیه می کند.

 

قابلیت های نرم افزار Beepa Fraps:

- قابلیت تهیه تعداد زیادی Frames در ثانیه

قابلیت تهیه فیلم تا ۱۰۰ فریم بر ثانیه از بازی

- قابلیت نشان دادن فریم بر ثانیه اجرای بازی در هر لحظه

- و…

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

delete duplicate files v4.5.0.1 پیدا کردن و پاک کردن فایلهای تکراری با Delete Duplicate Files 4.5.0.1

بارها پیش آمده که ما از یک فایل چندین کپی بروی سیستم خود داشته باشیم که باعث از دست رفتن بی جهت فضای خالی روی هارد دیسک ما شود وو فضایی را بی دلیل اشغال نماید به وسیله این نرم افزار کم حجم و سریع شما میتوانید هارد خود را برای یافتن انواع فایل های مشابه که ممکن است یک کپی از یک فایل باشد اسکن کنید و در صورت یافتن به طور اتوماتیک یا دستی یکی یا چندین نسخه کپی از این فایل را به راحتی  حذف نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

winoptimizer 8 بهینه سازی قدرتمند سیستم با Ashampoo WinOptimizer 8.02 + Portable

Ashampoo WinOptimizer نرم افزاری معروف جهت بهینه سازی قدرتمند سیستم می باشد. ورژن جدید این نرم افزار که به تازگی عرضه شده با رابط کاربری جدید و پیشرفته و با ماژول های توسعه یافته یک ترکیب عالی از یک بهینه ساز سیستم و یک محافظ قابل اعتماد را ارائه میکند. جدیدترین نسل از این نرم افزار با ظاهری جدید و متفاوت و الهام گرفته شده از ویندوز ۷ می باشد که در اولین نگاه هر کاربری متوجه آن خواهد شد. رابط کاربری ساده و متمرکز این برنامه اجازه می دهد تا هر چه سریعتر به تمامی ابزار های مورد نیاز برنامه دسترسی داشته باشیم. شما اصلا نیاز نیست نگران مشکلات سیستم خود باشید و با ناراحتی تسلیم مشکلات و کندی سیستم و تن دادن به تعویض ویندوز شوید ، کافیست عقب بایستید تا WinOptimizer کارها را به طور اتومانیک انجام داده و از نتیجه آن حیرت زده شوید!



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات