امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

Chalk Ball

بازی Chalk Ball 1.1
نیازمندی ها : آندرویید  ۱٫۶ و بالاتر

یه بازی توپی با ایده ای نو. از انگشتتان برای کشیدن با گچ استفاده کنید

اما مراقب باشید!  اون برای همیشه باقی نمی مونه. کاری کنید که توپتان به بقیه ضربه بزند تا گچ را دوباره بسازید و نگذارید تمام شود. آسان یاد می گیردش اما به سختی در آن پیشرفته خواهید شد!

این بازی ۲ روش مختلف اجرا دارد ، حادثه ای و دیگری مبارزه برای بقا .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

X-Construction-v1.07

X Construction یک بازی جالب و سرگرم کننده برای اندروید می باشد که در آن می بایست برای عبور قطار از روی تپه ها پل های مستحکم طراحی کنید . این کار انجام پذیر نیست مگر با بهره گیری از دانش و محاسبه دقیق مسیر و فلزاتی که از آنها در ساخت پل استفاده می کنید !



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Chess-presso-(FULL)-v1.2.0

شطرنج یکی از بهترین بازی های فکری به شمار می رود و از طرفداران بسیاری برخوردار است . از این رو تصمیم گرفتیم نسخه ی آماده شده از این بازی برای نصب بر روی سیستم عامل اندروید را برای کاربران سایت اندروید ها قرار دهیم . این بازی که Chess-presso نام دارد در یک محیط ساده اما زیبا با امکان تغییر میز شطرنج می باشد که می توانید از آنها بهره ببرید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Walkabout-v2.1.0

Walkabout نام یک بازی فکری برای اندروید می باشد که در آن می بایست با هموار کردن مسیر از طریق جا به جا کردن موانع راه را برای عبور خود باز کنید . این بازی اندروید که در ۶۴ مرحله مختلف انجام می گیرد دارای چند مرحله ی اصلی نیز می باشد که کلید راهیابی به آنها در مراحل ابتدایی هستند و با جمع آوری این کلید ها که تعدادشان ۸ عدد است می توانید وارد مراحل ذکر شده شوید .

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

 RopeBot Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

RopeBot Pro را می توان برادر Cut the Rope دانست چرا که گیم پلی این بازی فیزیکی  تا حدود بسیار زیادی شبیه به دیگر بازی نام برده می باشد . تمامی هوش و زکاوت خود را برای بردن مراحل سخت این بازی به کار بگیرید تا بتوانید آنها را با موفقیت پشت سر بگذارید . نسخه پیش رو فول ورژن بوده و ۴۵ مرحله مختلف را برایتان باز خواهد نمود .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Shoot-the-Apple

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Shoot the Apple ، یک بازی فیزیکی جذاب – سیب را بزن !

در این بازی بسیار زیبا می بایست موجود بیگانه را به سمت سیب پرتاب کرده و آن را بزنید . این بازی برخلاف سایر بازی ها که نمونه هایی تقریبا مشابه از بازی معروف Angry Birds می باشند نوآوری را به بازی های برپایه فیزیک وارد کرده است . در این بازی شما می توانید چندین و چند پرتاب داشته باشید حتی به صورت پشت سر هم وقبل از رسیدن پرتاب قبلی به سطح زمین . علاوه بر آن ممکن است هدف شما همیشه در حال سکون نباشد و یا موانعی متحرک پیش رویتان قرار گرفته باشد که این یعنی گیم پلی دشوار تر و به دنبال آن جذابیت بیشتر !



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات