امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

MultiTasking-Pro-v1.51

MultiTasking Pro یک ابزاری حرفه ای و کامل برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به طور کامل بر اپلیکیشن ها و بازی های درحال اجرا مدیریت داشته باشید . همانطور که می دانید هر بازی یا نرم افزار برای اجرا مقداری از حافظه گوشی ( Ram ) را اشغال می کند . حال اگر به صورت همزمان چندین اپلیکیشن گشوده باشد در اجرای آنها مشکل به وجود خواهد آمد . با استفاده از MultiTasking Pro می توانید به سادگی برنامه هایی را که نیازی به باز بودنشان نیست بسته و فضا را برای سایر نرم افزار ها یا بازی خالی کنید .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

DJ-Studio

DJ Studio نام یک اپلیکیشن اندرویدی بسیار جالب می باشد که به شما در انجام برخی از ویرایش های فایلهای صوتی کمک خواهد نمود . این نرم افزار که با گوشی هایی نظیر Nexus One , HTC Desire , EPIC 4G , Motorola XOOM , DroidX , Galaxy S , Galaxy Tab , Sony X10 سازگاری کامل دارد بدون اشغال کردن حافظه ی دستگاه شما انجام کارهایی نظیر تنظیم سرعت پخش ، ضبط صدا ، استفاده از افکت های مختلف ، بریدن قسمت دلخواه و … برایتان امکان پذیر خواهد نمود .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Sleep-as-an-Droid-v20110410

با استفاده از نرم افزار Sleep as an Droid می توانید خوابیدن و بیدار شدن خود را مدیریت کنید . هنگام شب این نرم افزار با پخش آهنگ های زیبا از طبیعت لالایی شما را می خواند و پس از در وقت فرا رسیدن صبح با پخش آهنگ هایی دلنواز در سیکل های زمانی مختلف که شما تعیین می کنید ، بیدارتان می کند . نکته جالب توجه این است که Sleep as an Droid می تواند مدت خواب شما را در شب های مختلف ذخیره کرده و آنها را در گراف های زیبا به نمایش در آورد .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Advanced-Task-Killer-Pro

از قابلیت های اندروید امکان اجرای چندین و چند اپلیکیشن مختلف به صورت همزمان می باشد اما نکته ای که وجود دارد در صورت باز کردن برنامه های مختلف مقدار فضای مصرفی از حافظه بالا رفته و سرعت پردازش در گوشی پایین می آید . از این رو در اختیار داشتن نرم افزاری برای کنترل اپلیکیشن های در حال اجرا برای هر گوشی اندرویدی ضروری است . Advanced Task Killer Pro یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های مدیریت اپلیکیشن هاست که به شما کمک می کند برنامه هایی را که به باز بودنشان نیازی نیست بسته و بتوانید از حافظه ی بیشتری برای کارهای مورد نظرتان استفاه نمایید . از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به امکان زمانبندی کردن برای بستن خودکار برنامه ها و افزودن ابزارک به صفحه ی خانگی برای دسترسی سریعتر اشاره نمود .

توجه داشته باشید در صورت بستن اپلیکیشن هایی که با آنها آشنایی ندارید ممکن است در اجرای برخی از قسمت ها با مشکل مواجه شوید .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Enzo's Pinball v1.0

اگر از کاربران سیستم عامل ویندوز باشید حتما تاکنون بازی Pinball را انجام داده اید اما آیا تا به حال به فکر نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود بوده اید ؟

Enzo’s Pinball نام نسخه ای از این بازی است که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است و با نصب آن بر روی گوشی خود می توانید از هیجان و لذتی وصف ناشدنی بهره مند شوید . لازم به ذکر است که Enzo’s Pinball نسبت به نسخه ی ویندوزی خود از تکامل بیشتر برخوردار بوده و به شما امکان بازی در ۳ میز با طراحی های مختلف را می دهد .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

GO Contacts v1.12

GO Contacts ابزاری است بسیار جالب که به وسیله ی آن می توانید صفحه شماره گیر اندروید خود را به طور کلی دگرگون کرده و ظاهری جدید را برای خود به ارمغان آورید . این برنامه که پس از نصب جایگزین شماره گیر اصلی گوشی شما خواهد شد همانند همیشه تنها با کلیک بر روی دکمه شماره گیری ظاهر شده و علاوه بر آن امکانات دیگری نظیر جست و جوی سریع ، چسباندن شماره های مشابه به یکدیگر و بکاپ گیری پیشرفته را در اختیارتان قرار می دهد .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Sakura Pro Live Wallpaper v1.18

Sakura Pro Live Wallpaper همانطور که از نامش پیداست زندگی و حیات را به صفحه نمایش گوشی اندرویدی شما می آرود . با نصب این نرم افزار می توانید از وال پیپرهای طبیعی که به صورت متحرک به نمایش در می آیند برای زیبا تر کردن اسکرین گوشی خود استفاده نمایید . Sakura Pro Live Wallpaper از ۹ رنگ و ۹ تم مختلف برخوردار بوده که امکانات دیگری نظیر تنظیم سرعت برای ریزش و چرخش اسکرین با چرخاندن گوشی را در اختیارتان قرار می دهد .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Smart-Ruler-Pro

گاهی اوقات پیش می آید که بخواهیم اندازه ی چیزی را به طور دقیق بگیریم اما آیا همیشه خط کش همراه ما هست یا خیر ؟
Smart Ruler Pro نام یک اپلیکیشن اندرویدی بسیار جالب می باشد که گوشی شما را به یک خط کش دقیق تبدیل می کند . کافیست همانند اسکرین شات این برنامه شی مورد نظر را بر روی گوشی گذاشته و با انگشتان خود نقاط ابتدایی و انتهایی آن را مشخص نمایید تا اندازه ی دقیقش در اختیارتان قرار گیرد . علاوه بر این امکانات دیگری نیز در نرم افزار Smart Ruler Pro نظیر اندازه گیری زاویه توسط دوربین و تاچ گنجانده شده است که می تواند بسیار مفید واقع شوند .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Extreme-Call-Blocker-Droid

آیا مزاحمان تلفنی زیادی دارید ؟
آیا نمی خواهید به تماس های برخی از افراد جواب دهید ؟
آیا …

بهترین راه حل برای شما استفاده از نرم افزار Extreme Call Blocker Droid می باشد چرا که با در اختیار داشتن این برنامه می تواند به صورت کاملا خودکار تماس های نامروبط را با تهیه لیست سیاه رد نمایید . علاوه بر این امکان بلاک کردن شماره های خاص برای عدم دریافت SMS از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد .

اگر از نرم افزار Task Killer استفاده می کنید حتما قبل از نصب این برنامه آن را حذف نمایید چرا که باعث به وجود آمدن مشکل در اجرای فعالیت Extreme Call Blocker Droid می گردد .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

VitalPlayer-Neon-v1.2.5

VitalPlayer Neon نرم افزاری بسیار قدرتمند و کاربردی است که به شما امکان پخش تمامی فرمت های ویدیوی و صوتی محبوب را می دهد . با در اختیار داشتن این پلیر قدرتمند می توانید گوشی اندرویدی خود را به یک دستگاه حرفه ای پخش فیلم و آهنگ تبدیل کنید . قابلیت هایی نظیر پخش کردن فایلها از همان جایی که در استفاده قبلی متوقف شده بود ، نمایش سایز ، رنگ و نوع ، تهیه عکس از فیلم های در حال نمایش و قفل کردن اسکرین از جمله قابلیت های نرم افزار VitalPlayer Neon می باشد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات