امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

All-Apps-Organizer-v1.17

این برای هر فردی خیلی سخت خواهد بود که بتوان جای تمامی اپلیکیشن ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی اندرویدی خود را به خاطر بسپارد تا هنگام نیاز به اجرای آنها بتواند سریع دسترسی پیدا کند . این یکی از مشکلاتی است که تمامی کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند و نرم افزار All Apps Organizer نیز دقیقا به منظور برطرف ساختن آن طراحی شده است . با نصب این اپلیکیشن کاربردی بر روی گوشی خود خواهید توانست آیکون برنامه های اینستال شده را بر اساس معیارهای مختلف مرتب کرده تا هنگامی که قصد پیدا کردن آنها را دارید سردرگم نشوید .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Screen Off and Lock

Screen Off and Lock نام یک ابرنامه کاربردی برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید صفحه اندروید خود را به سرعت قفل کرده و یا حتی آن را خاموش کنید . این اپلیکیشن با افزودن یک دکمه در صفحه خانگی به شما کمک می کند تا تنها با یک کلیک صفحه گوشی را قفل کرده و اگر مایل بودید از افکت های صوتی نیز بهره ببرید .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Fake Me Out Of Here! v2.2

آیا تا به حال پیش آمده است که در مجلسی نشسته اما هیچ گونه میلی به بودن در آنجا نداشته باشید ؟

بهترین راه برای فرار چیست ؟ دریافت یک تماس از دوست ، همکار یا عضوی از خانواده که به حضور شما نیاز دارد . Fake Me Out Of Here نام اپلیکیشن تحت اندرویدی است که به شما کمک می کند به سادگی و تنها با تکان دادن گوشی خود یک تماس دروغین برای شما برقرار می سازد تا بتوانید هر چه می خواهید بگویید و از مهلکه فرار کنید !

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Whiteboard Pro

آیا شما نیز جزء آن دسته افرادی هستید که فراموش کردن به یکی از عادات آنها تبدیل شده است ؟ آیا از فراموشی های تکراری خود رنج می برید ؟

راه حل برطرف کردن این مشکل استفاده از اپلیکیشن Whiteboard Pro می باشد . کافیست تا این نرم افزار را بر روی اندروید خود نصب کنید تا تخته سفید شما به صفحه اصلی آن چسبانده شود تا یادداشت ها و کارهای روزمره خود بر روی آن بنویسید تا هیچ گاه از خاطرتان نرود .

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Solar-System-3D-Pro-v1.11

آیا می خواهید بدون هیچ هزینه ای سفری داشته باشید در منظومه خورشیدی که در آن زندگی می کنیم ؟

کافیست نرم افزار Solar System 3D Pro را از اندروید ها دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید تا سفر ۳ بعدی شما در منظومه آغاز گردد . کافیست نام سیاره را انتخاب نمود تا در کسری از ثانیه با آن برسید . همچنین علاوه بر این گردش جذاب امکان استفاده از قابلیت های دیگری نظیر جا به جایی خودکار دوربین ، نمایش ستاره های واقعی به صورت پانورما که توسط تلسکوپ های قدرتمند تهیه شده اند ، جابه جای بین سیارات با توجه به مقدار باقی مانده از شارژ گوشی و .. که در این اپلیکیشن گنجانده شده است اشاره  نمود .

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

iClone-(iPhone-Theme)-v1.3.2

اگر از محیط یکنواخت اندروید خود خسته شده اید بد نیست اندکی را نیز با محیط ظاهری آیفون سرکنید . iClone که نام برنامه ای است که در این پست از اندرویدها برایتان فراهم آورده ایم به شما کمک می کند تا با نصب یک اپلیکیشن کوچک آیکون های گوشی آیفون را برای اندروید خود شبیه سازی نمایید . این نرم افزار که بصورت Stand Alone نصب می شود هیچ گونه نیازی به نصب نرم افزارهای جانبی برای جایگزین نمودن بخش های مختلف نخواهد داشت . منوی آپشن iClone (iPhone Theme) شما را در دستیابی به آن چیزی که در نظر دارید نزدیک تر خواهد نمود .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

OfficeSuite-Viewer-v1.5.310

OfficeSuite Viewer بهترین نرم افزار نمایش فایلهای آفیس می باشد که با بیش از ۲ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان پر استفاده ترین نیز می باشد . با استفاده از این برنامه اندروید ی بسیار جالب می توانید تمامی فرمت های محبوب آفیس نظیر DOC ، DOCX ، TXT ، XLS ، XLSX ، CSV ، PPT ، PPTX ، PPS ، PPSX را اجرا نمایید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Android-Seven-(Pro)-v2.2.4.3

آیا می خواهید محیط ویندوز سون را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید ؟ Android Seven نام یک اپلیکیشن بسیار جالب و شگفت انگیز می باشد که می تواند محیط کاربری ویندوز هفت را بر روی اندروید شما شبیه سازی نماید . با داشتن این نرم افزار می توانید در صفحه خانگی گوشی خود میانبر هایی به فایلها و فولدر ها بسازید ، نمایش فولدر ها را در ۴ حالت با آیکون های بزرگ ، متوسط ، کوچک و یا همراه با توضیح به نمایش در آورید . علاوه بر این ها باز کردن فرمت های ناشناخته صوتی ، تصویری و متنی برای اندروید از دیگر امکانات این برنامه می باشد . نمایش وضعیت باطری ، خارج کردن فایلهای فشرده ZIP از حالت فشردگی و نیز ساختن فایلهای فشرده جز سایر قابلیت های این نرم افزار هستند .

 

Android Seven که با هر نوع اندازه صفحه ای سازگاری دارد می تواند بر روی دستگاه هایی نظیر تمامی گوشی های HTC دارای اندروید ۲٫۲ ، گوشی و تبلت Galaxy و … نصب گردد .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

تسک منیجر حرفه ای اندروید  Jbak TaskMan v0.81

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ – ۲٫۳

این برنامه می تواند به عنوان جایگزینی مناسب برای تسک منیجیر عادی اندروید استفاده شود.امکانات این برنامه عبارتند از :

- لیست Task و اجرای سریع در پنجره

- شما می توانید کانتکت ها ، فایل ها ، برنامه ها و … را در قسمت اجرای سریع قرار دهید

- مرتب کردن آیتم های با پوشه بندی در قسمت “اجرای سریع”

- و بسیاری امکانات دیگر…

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

SU-File-Manager-&-Terminal-v3.73

SU File Manager & Terminal نام یک نرم افزار مدریت فایل در سیستم عامل اندروید می باشد که با استفاده از آن محیطی قدرتمند و حرفه ای برای انجام کارهای مختلف بر روی فایلها و پوشه ها برایتان امکان پذیر خواهد شد . اجرای اسکریپت های مختلف ، فشرده سازی و خارج کردن از حالت فشرده ZIP ، چندین انتخاب همزمان با هم ( مولتی سلکتینگ ) و جست و جو در میان پوشه ها و فایلها از جمله قابلیت های نرم افزار اندرویدی SU File Manager & Terminal می باشد .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 9 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات